sâmbătă, 3 iulie 2010

blonde redhead






cu cât îi ascult, îmi plac mai mult

9 comentarii:

  1. Reverenta :). Pentru "falling man". Nu-l stiam. Imi trebuia.

    RăspundețiȘtergere
  2. :) ma bucur mult ca ti/a placut.
    adica si mie imi place atat de mult incat as vrea sa placa la toata lumea :D

    RăspundețiȘtergere
  3. mie mi se par gay :P
    dar eu sunt o insensibila :))

    RăspundețiȘtergere
  4. :)))
    mie imi pare androgin, ceea ce difera :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Pentru mine e cam acelasi lucru - boys should be boys and girls should be girls, ca doar nu suntem extraterestii d'aia mici si cenusii cu ochi de musca, ce se inmultesc prin clonare.

    RăspundețiȘtergere
  6. ar fi plictisitor cum spui tu.
    in plus, tu esti cripto-adepta lui girls should be boys:D

    RăspundețiȘtergere
  7. te inseli atat de tare... nu-mi vine sa cred ca n-ai inteles nimic.
    eu sunt o ciudata si o inadaptata - motivul principal pentru care refuz sa-mi perpetuez genele. oamenii ca mine dauneaza societatii in ansamblu.
    cei care conteaza cu adevarat sunt cei care respecta legile naturale.

    RăspundețiȘtergere
  8. blonde redhead sint superbi:) as face un playlist special cu blonde redhead http://www.youtube.com/watch?v=LKNnhBIdeJA asta e violent life

    http://www.youtube.com/watch?v=iBVkq-V3jg0&feature=related - fever ray e f misto si nu stiu de ce dar voiam sa o asculti acum

    RăspundețiȘtergere
  9. :)
    well, vocea tipei e inconfundabila, intr-adevar.
    mai sunt cateva piese f misto pe album.

    sper oricum, sa nu fie abandonat knife-ul cu proiectul asta solo. parca ar fi pacat.

    RăspundețiȘtergere