vineri, 11 noiembrie 2011

without

s au intamplat multe.
cel mai interesant: nu am mai scris nimic. ma refer mai ales la ce ar fi vrut a fi literatura. si nu cred ca am resimtit ceva f acut.
a venit si pe un fond de deziluzie ca nu sunt suficient de bun. ceea ce era f just.
ar fi bine daca as putea scrie versuri pe care sa le pun apoi pe chitara, dar am nevoie de bani de chitara (ceva mai ok nu reghinul vechi pe care il chinui) si n am.
ideea e ca si asta e tot arta si parca vad ca o sa mi se ia.
mai ales ca m am apucat de afaceri - kind of art, also. pot argumenta, da nu simt nevoia aici. oricum, pana imi iese asta, cui imi da 1500 lei ptr un ovation ii cant 3 cantece :D

6 comentarii:

  1. Nu pot să cred că am ratat momentul cînd ai scris din nou pe blog! N-am 1500 de lei dar poate îmi cînți o dată! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. 1500 este pretul pentru chitara pe care ti-o doresti??????
    intai vreau sa facem auditia live si pe urma ...mai vedem...:P
    deci?????

    RăspundețiȘtergere
  3. opa.. vinzi chitara? ia, zi... (daca da, te sun si negociem). sa traiesti!

    RăspundețiȘtergere
  4. am uitat. ca sa nu te razgandesti cumva: faci si arta si afaceri, in felul asta. ba, mai mult, faci si nitel de mecenat cu un om oropsit caruia i s-a "belit" chitara definitiv... hai ca ti-am spus si povestea, mana e intinsa, gata, astept sa bem adalmasu. mazel tov! da un semn aici si te sun.

    RăspundețiȘtergere
  5. orin, parca tu esti datoare karaoke and stuff :p
    amie, tu parca trebuia sa dai semn :D
    arethe, nu o vand, cel mult o fac cadou cand am bani de celalata, dar nu ti fa griji, va dura :D

    RăspundețiȘtergere
  6. HELOOOOOO...de ce ai sters postarea din martie,hmmm?

    RăspundețiȘtergere