sâmbătă, 10 aprilie 2010

lately

nu am făcut mai nimic interesant şi care să poată trece drept important.
am descoperit însă că nu doresc să mai pierd foarte mult timp pe net, mai ales că afară a început să fie tot mai frumos.
una peste alta, totuşi, sunt câteva lucruri care mi-au făcut plăcere:
- m-am implicat într-un proiect ce ţine de o expoziţie despre america precolumbiană (mai mult pe maya). enfin, am redactat textul pentru câteva planşe referitoare la calendarul mayaş (nu, nu se sfârşeşte lumea pe 8 decembrie 2012, cu doar un mare ciclu maya), timpul şi spaţiul în reprezentările maya, respectiv numerologia în aceiaşi cultură. well o să fie prin pasaj la universitate. între timp, lunea ce vine e o conferinţă la fac de drept pe mayaşi am văzut prin oraş. lipseau incaşii la ce am lucrat eu, a căror comoară o căutam prin clasele 6-8, încercând să găsesc hărţi cu masivul llaños unde sunt şi azi convins că e ascunsă
- am învăţat cântece noi la chitară şi relativ cu grad mai mare de dificultate - kanssas cu dust in the wind, după care sunt mort, luna pătrată a alinei manole şi acum lucrez la yesterday, care nu e chiar my favourite, dar are o ciupitură grea, so it suits me :p. ok, am învăţat şi clapton cu wonderfull tonight, dar nu cu ciupitura originală, deci nu îl pun. la fel, lucrez la acorduri pentru nişte versuri scrise la un moment dat.
- am început să învăţ două lucruri care încep cu T - thai-chi şi tango şi ambele merg binişor pentru un începător. tangoul e fff fain şi sper ca după ce încep să prind majoritatea mişcărilor să găsesc loc să mă desfăşor pe undeva (ştiu că sunt nişte seri prin nu ştiu ce vilă). TAN-GO. şi thai-chi e surprinzător de solicitant, spre surprinderea mea. e ca şi când faci în slow motion toate mişcările alea rapide de arte marţiale, wich almost kills u. şi faza mişto e că ar trebui să nu gândeşti la un moment dat, ci să faci totul la nivel medular. enfin, astea sunt consrtucţii ale mele cu don t think, u ll be to slow and mechanic.
- mi-am revenit la fotbal şi cred că în curând piciorul va uita de entorsă şi o să dea gol după gol după gol după gol după bară-gol etc etc
- am citit tot ce am prins despre budhismul zen. cineva îmi spunea că sunt depăşite toate aceste credinţe, că nu se mai cuplează cu lumea actuală. 90% corect, greşeşte enorm în privinţa zenului ptr că nu e o credinţă sau religie, ci un mod de a fi. şi mai cred că individualizarea ca formă de dezvoltare a occidentului e un bull-shit, că existenţialiştii au înţeles cel mai bine ce înseamnă şi că va sfârşi tragic (vezi greaţa, vezi spleenul, vezi sinuciderea, vezi pesimismul lor), iar postmodernul a încercat să râdă ca ciobul de oala spartă, incapabil să găsească soluţii. şii, mi se rupe că o să fiu înjurat, însă doar extremismele (fascism şi comunism) au încercat soluţii, chiar dacă au ratat îngrozitor. bla bla, poate revin pe tema asta.
altfel, aştept contactul cu mae, aştept să revină proful din bulgaria (şi nu şi viaţa veşnică ce va să vie, amin) etc etc :p

10 plăceri că am apucat să promit:

1. să mă trezesc dimineaţa la 7.00 nu din cauza soneriei de la telefon, ci a unor buze calde care îmi mângâie lent sexul,
2. somnul - când ajung mega obosit acasă şi, după un wisky (nu am decât coniac, dar merge şi ăsta), după o baie cu o tipă frumoasă, cu sare de baie mirosind a levănţică să mă culc zâmbind şi fără a mă atinge de tipă :))))
3. să descopăr pe stradă un lucru care să mă facă să zâmbesc sau să citesc într-o carte ceva care să mă entuziasmeze ,
4. să simt ce am simţit când aveam nevoie să fiu strâns tare în braţe (ptr că eram dărâmat ca ruinele atlantidei) şi am ţinut eu pe cineva în braţe. a fost o senzaţie superbă,
5. să merg cu motocicleta pe transfăgărăşan. de fapt, să merg cu motocicleta. şi să am mult f mulţi bani de benzină, atât de mulţi încât să îmi ajungă să şi cheltuiesc super aiurea când îmi vine :p
6. să fac baie complet gol într-un râu de munte, dar pe cât posibil adânc sau pe undeva pe la mare, dar fără persoane necunoscute prin zonă (eventual şi alea nude ca să mă chinui eu să nu am erecţie că nu e social sau să îmi cenzurez scârba pe la vreun corp naşpa),
7. să găsesc soluţia la orice problemă, practică sau teoretică, dacă mă face să îmi storc creieri rău de tot o vreme (gen să obţin suc natural de neuroni), problemă din aia de dat cu pumnii în masă că nu îţi iese şi cu piciorul în şifonier (cu stângul eventual să nu mi-o fur iar cu dreptul),
8. ar fi o mare plăcere să îmi facă plăcere să mă las de fumat.
9. să fie de mai multe ori pe zi dimineaţă şi ora 7.00 :))), mai ales că nu e nevoie să se repete la fel trezirea.
10. să citesc o carte frumoasă într-o ceainărie unde se fumează.

10 comentarii:

  1. oooo...ţi-ai amintit că ai promis..;))))...
    mmdaa...nu era vorba de 10 plăceri,ci de 10 lucruri care iţi fac plăcere....te-ai cam repetat pe acolo,dar sunt sigură că fiecare avem mult mai mult de 10 lucruri care ne fac să ne simţim de la bine la f bine ..şi ne fac f multă plăcere când le punem în practică..;))))

    p.s.oricum mulţumesc că ai acceptat provocarea..:P

    RăspundețiȘtergere
  2. sa fumez dupa ce am mancat ciocolata
    sa beau whiskey pe plaja, noaptea
    sa fac sex (pentru ca nimeni nu-si imagineaza ca o femeie ar vrea sa faca sex in loc de dragoste)
    sa stau de vorba pana dimineata cu cineva care nu are chef sa se duca la culcare
    sa rasfoiesc nebuloasa din andromeda a lui efremov

    ajung cinci, nu?

    RăspundețiȘtergere
  3. si sa bei o bere cu un amic nu iti face placere? nu neaparat de top ten :)

    RăspundețiȘtergere
  4. amie, pai, lucruri practica, well ... the same.premiu, premiu ????

    ioana, excelente alegeri. la 2 si 4 regret ca nu mi-a venit ideea, iar de 3, hmmm, ce pot spune ... imaginatia asta :))
    si nu,nu ajung :D

    stilgar, nu neaparat bere :p inceputul e placut, dupa aia placerea e direct proportionala cu antrenamentul :)))
    dar gasesc timp ptr a verifica asta sper

    RăspundețiȘtergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  6. :))))...cred ca primirea "premiului" te-a stimulat mai mult ca sa scri ....intrebare..ce "premiu" ti-ai dori sa primesti?..:P

    RăspundețiȘtergere
  7. si pe cand acest studiu? ca dintre cele 10 nu prea am la ce sa te ajut :), poate doar sa iti tin de urat pe munti :)

    RăspundețiȘtergere
  8. dintre ce premii am de ales? eu zia sa nu risti ca te trezesti cu o luna de pe cer...:D

    stilgar, cu muntii merge, dar nu fac nud baie clar cu tine :))
    poate saptamana ce vine studiul?

    RăspundețiȘtergere
  9. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere