sâmbătă, 27 martie 2010

hmmm

în teorie se pare că încercăm încă să ne împăcăm.
în practică ... well, e puţin mai dificil îmi dau seama. nu ştiu exact cum e pentru ea, clar nu cred că e uşor, însă ştiu destul de bine cum e pentru mine. sunt momente când fericirea erupe din mine în valuri imense de lavă, când nici măcar ea nu îmi poate provoca nici o zgârâietură şi alte momente când cad cumva în mine atât de adânc încât iadul inventat de creştinism e un deliciu în comparaţie.
în primele momente totul devine posibil, totul e la o întindere de mână de mine. voi deveni celebru şi nemuritor, creierul meu va fi secţionat după moarte şi aşezat sub telescoapele cele mai performante, trupul va fi îmbălsămat şi închis sub cupola de sticlă a unui mausoleu uriaş.
în secundele momente, un simplu mugur într-un copac mă face zob, mă striveşte cu o forţă uriaşă sub care cedez ca în faţa unui fatalism. poate zâmbesc şi atunci, însă zâmbetul e doar înţelegere şi acceptare, niciodată zbor.
ea îmi spunea că energie vine de la construcţia grecească zeu interior (ener deos sau ceva de genul). zeul meu e uneori atât de dionisiac, atât de apolonic alteori. la nietsche asta năştea tragedia :)
mă întreb dacă voi obţine şi apoi accepta postul la ministerul de externe, dacă voi scoate volumul de poezie, dacă voi lua doctoratul, dacă voi ajunge să practic budhismul în sensul cel mai înalt, dacă ea mă va iubi vreodată cu adevărat, dacă voi dezvolta toate acele lucruri pe care le doresc de la mine? dacă toate astea chiar contează şi ce contează oare cu adevărat într-o viaţă medie de 65 de ani?
sună poate resemnat, dar nu e aşa. o să încerc să iau vieţii toate aceste lucruri, fie că mi le va da de bunăvoie, fie că nu. nu cred că idealismul cel mai înalt se poate naşte din altă parte decât din pesimism, acolo unde rădăcinile lui sunt atât de adânci, încât idealul poate atinge cerul.

astă seară gătesc spaghete, aduc un rose franţuzesc care îmi place mult, aprind beţişoare parfumate în cameră, mai târziu vine ea şi îmi imaginez cum o miros, cum o gust, cum o pătrund cu degetele, cu limba, cu sexul de cum se va deschide uşa, pe masa bucătăriei, pe pragul uşii de la intrare.

later edit - ea s-a îmbrăcat în haine mov şi totuşi soarele a fost frumos peste zi :)

10 comentarii:

  1. Deci, ai primit ce-ti doreai anul trecut- o criza, lipsa.. cum ii spuneai? "spleen". Ramane de vazut daca esti capabil sa faci ceva cu sansa ce ti s-a oferit.
    Si next time, be careful what you wish for :))
    P.S. La multi ani, floricica :p

    RăspundețiȘtergere
  2. 1. Barbatul de autobaza:

    "Baga mare tata!!! Arata-i ce poti!"

    2. Domnisoara romantica:

    "mmmmm"

    3. Eu:

    "Omule... esti indecis, vrei si nu vrei! Ia tot si nu lasa nimic in loc! Fi negustor de apa vie"

    Cred ca voi reveni si cu alte personaje...

    RăspundețiȘtergere
  3. :p
    ms, mad. mdap, daca sunt sincer cu mine imi doream o criza de ceva vreme, dar nu aveam chiar asta in cap :D ce ti-e si cu premonitiile, dorintele sau ce mai sunt si astea...
    stilgar, nu sunt indecis, doar ca drumurile vor fi grele, ceea ce e, insa, f ok in definitiv. ce e prea usor strica mult, nu? :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  5. iţi pot dărui "un premiu" care sigur o să-ţi placă?
    pentru asta trebuie să scri "10 lucruri care iţi fac plăcere*....:P
    ce zici te incumeţi ?
    dacă da.... am postat la mine pe blog instrucţiunile....;)

    RăspundețiȘtergere
  6. aaa...si premiul e secret?
    promit ca o sa incerc sa fac asta cand prind ceva timp daca doresti sa le scriu, desi chestia asta cu placerile...hmm

    RăspundețiȘtergere
  7. Mda, ca de obicei n-ai timp. Banuiesc ca n-ai timp pentru nimic altceva in afara de hormoni... Ca de scris n-ai mai scris nimic, de doctorat nu te-ai mai ocupat samd.
    Regret sa te anunt, dar aproape jumate din speranta de viata ti-ai irosit-o. Cu restul cum ramane? Intentionezi s-o lasi tot in seama sexului? (ca sa nu vorbesc urat si sa zic ca te comporti ca o pula care nu stie sa faca decat un singur lucru...)

    RăspundețiȘtergere
  8. :))))
    nu e chiar asa. pe blog o sa scriu mai putin probabil ptr ca prefer sa ma plimb prin oras, iar de la job e mai comnplicat sa scriu acum. e prea frumos afara sa ratez mici plimbari maca.
    cu doctoratul mi am luat carti si incerc sa gasesc o bresa in orarul profului, care o tine in conferinte si iesiri din tara pana acum, desi am fost f aproape sa l prind luni ce a trecut.
    singurul repros e ca nu am inceput sa gandesc volumul de poezie, dar cred ca o sa vad ce fac si cu asta ca sa am o forma primara prin vara si poi sa lucrez pe ea. in compensatie invat ciupituri ciudate la chitara :p
    tu ce mai faci?

    p.s. un sex nu prea stie sa faca mai mult de un lucru ....

    RăspundețiȘtergere
  9. ....iar pe mine nu prea ma intereseaza in mod expres sau aproape deloc ,daca scri sau nu pe blog...era o propunere si atat..:P

    RăspundețiȘtergere
  10. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere