vineri, 20 noiembrie 2009

plan de salvare

plan cu privire la care trebuie să mă pedepsesc şi să nu îmi găsesc linişte dacă nu îl urmăresc şi nu îi dedic toată energia mele:

1. să nu îmi mai fie niciodată milă de mine, să încetez să mai cer milă cuiva, să renunţ la toate plasele de siguranţă, inclusiv interioare.
cum?
- renunţ la familie.
- renunţ la a naşte în ceilalţi sentimentul matern.
- evit să fac sărbătorile cu ei, evit să le cer mai mult decât ajutor financiar/exterior şi asta doar când realităţile chiar îmi vor impune.
- nu am să mai spun nimănui totul despre mine, despre relaţie, ci ceea ce am decis deja EU şi ceea ce voi face mai departe.

2. să nu mai fac niciodată compromisuri, să mă respect pe mine cel puţin cum şi cât îi respect pe ceilalţi. să nu mai fiu cârpa de şters piciorele nimănui. când lucruile nu merg, eu voi supravieţui şi voi deveni mai puternic.
cum?
- trebuie să caut la conservator o violonistă (frumoasă), apoi nişte tobe (dar cred că se poate şi fără) şi să încerc să înjgheb o trupă (lucruri plăcute pe care le-aş putea face bine).
- să mă apuc serios de a scrie (lucruri plăcute pe care le-aş putea face bine).
- să mă apuc serios de doctorat (lucruri plăcute pe care le fac bine).

3. să spun NU, atunci când simt că trebuie spus nu, fără a analiza rational gen despicat firul în patru.

4. să ascult ce spun ceilalţi. să accept că se pot emite opinii negative la adresa mea, dar să nu iau le în calcul întotdeauna şi, în special, să nu depind niciodată de opiniile altora.

5. raţiunea nu e totul. vezi principiul de incertitudine, vezi fractalii lui Mandelbrot şi sistemele disipative. să înţeleg că nu pot şi nici nu trebuie să înţeleg.

6. my secret :)

toate astea vor trebui atent construite pe vulnerabilitatea mea cea mai mare, dar şi pe ceva ce îmi pare cel mai frumos lucru la mine - o hipersenzitivitate de care nu ştiu dacă pot şi oricum nu vreau să scap ptr că e deja natura mea.

"doi călugări se spală la râu. un scorpion se înneacă. un călugăr îl scoate din apă. îl aşează pe o piatră. e muşcat. se întoarce la râu. scorpionul alunecă din nou. acelaşi călugăr îl ia şi îl aşează pe piatră. scorpionul îl muşcă din nou.
- de ce îl tot scoţi din apă dacă te muşcă?
- ptr că natura mea este a salvatorului."

să port haine violet şi negre (casual-elegant). :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu