luni, 23 noiembrie 2009

salut, ioana

reciteam acum ce am mai scris pe aici şi ceea ce m-a şocat a fost textul xxx me, care se întâmpla înainte să înceapă toată nebunia asta - o intuiam, o ştiam, o doream? de ce dracu nu ai făcut nimic, L.????? ai învăţat 4 ani ceva şi nu ai avut habar cum să salvezi pe cineva atât de aproape de tine, deşi un singur gest ar fi putut declanşa criza şi salvarea. şi acum, ptr ceea ce voi fi tot ţie trebuie să îţi mulţumesc - super-ironie ghinion pissica 13 şi drumurile pe care încă le avem de făcut împreună dintr-un sms al tău!
îmi aminteam că am spus că vreau cancer, că vreau SIDA (vechile mele obsesii ale degradării, crizei şi noului), dar când am recitit am văzut că am scris greşit "înelat" (ptr înşelat - freud would smile) şi "trădat "- uitasem că am scris asta, iar acum m-am speriat şi nu ştiu de unde curajul de a scrie aşa ceva atunci.

in a twisted, freak and (have to admmit it) very sarcastic way it is done (almost as jesus put it on the cross). thanks who- or whatever ... i suppose, for fulfilling my wish. please forget about SIDA and the rest at least for a while.. u ve already chosen for me so fucking right. may i ask for what i want in the near & far feature? do i have to write it down here, as i did before, or u can also read into my soul? if u can, please do ...

ar trebui să scriu un text despre numerele la loto or something, apoi să joc, să îmi dau demisia (dacă mi-am dat-o ca super-spion ratat, cred că alt job nu mă prea poate ţine dacă nu îmi place sau nu îmi e f util o vreme) şi cu cele 6,5 milioane de euro câştigaţi astfel să finanţez organizaţii secrete pe chestiuni de control & power, secte care cred că extratereştrii sunt printre noi şi expediţii pentru căutarea unor relicve sacre ale unor religii precreştine :)

mi-am găsit tatuajul pe care îl vreau şi o să îl fac pe claviculă cumva (am renunţat la partea dreaptă superioară a abdomenului, uşor spre subraţ ... sorry).
îl vreau mai degrabă micuţ, să atingă cumva clavicula stângă cu una din arcuiri şi mă fascinează f tare ochiul acela roşu.

astăzi e bine. nu aş mai vrea depresii and stuff şi atacuri de panică atât de dese - am aflat că aşa se numesc momentele din ultima vreme, mai ales noaptea târziu, când transpir şi muşchii se contractă necontrolat de frig şi, deep inside, cred că îmi place să am atacuri de panică şi cred că am să păstrez câteva din lucrurile astea naşpa şi masochiste, doar că trebuie să mă obişnuiesc cu ele. fata cu care dorm o să facă oricum mişto de mine pe scrâşnit dinţii şi mârâit în somn.

ieri, pe calea moşilor, în zona aia urâtă şi vie, m-a atacat un câine f puternic şi frumos şi am lătrat şi eu la el şi mi-a fost bine. era ideal să fi cedat de frică, însă a cedat doar ptr că amândoi ne plictisisem să ne mârâim reciproc şi a fost ok şi aşa :) apoi am văzut un bătrân ce asistase la scenă din curtea unei case vechi (unde aş fi putut sta cu chirie?). dumincă, 7.20 a.m. şi am lăsat liber în aerul rece un zâmbet uşor ascuns.

iar piesa asta sperie tot mai puţin şi rămâne frumoasă :) - post blue

acum mă duc să arunc un ochi pe blogurile ioanei.
cine eşti tu, ioana? cum ai apărut tu aici şi acum? de ce am tresărit când am văzut că urmăreşti blogul? îmi e frică de tine sau voi fi ok?

14 comentarii:

  1. stai liniştit, n-are de ce să-ţi fie frică. eu latru doar la roţi.

    RăspundețiȘtergere
  2. u re a girl and i m kind of fucked up those days.
    dar daca spui tu as putea incerca sa fiu linistit, cel putin pana voi avea bani sa imi iau 2 roti (am inceput sa visez ducati).

    p.s. nu stiu cum sa iti urmaresc blogurile. 2 din ele ma interesau ptr ca te duci la concerte misto, scrii in dilema, faci fotografii si stai in anglia ...

    RăspundețiȘtergere
  3. poti sa te abonezi la feed si sa le urmaresti cu google reader. sau sa intri din cand in cand prin ele, ca nu postez chiar asa des.

    oricum, nu asta era ideea :)

    in caz ca te intrebi cum am ajuns aici - te am in lista de mess de vreo 5 ani, cred, si prima oara cand te-am vazut online a fost cand ti-ai pus blogul la status. mi-am amintit ca eram in liceu acum 5 ani, si scriam poezii, si cred ca am dat click din nostalgie...

    e scurta si ingusta lumea, se pare.

    RăspundețiȘtergere
  4. asa e. acum imi amintesc ce si cum si eu. ici eu nu mai scriu pe acolo, decat cu o clona parca :p
    mai pun pe clubliterar.
    tu ce mai faci?

    RăspundețiȘtergere
  5. nu stiu pe nimeni care sa mai scrie acolo. eu am fost cat pe ce sa scot toate textele, dar dupa aia m-am gandit ca e o faza din viata mea acolo.

    iar acum nu prea fac nimic, blogul e un simptom al lipsei de ocupatie. cand eram utila pentru societate n-aveam timp nici sa le citesc p-ale altora. nici vorba sa scriu eu.

    dar daca mai apari online pe messenger vreodata poate putem continua conversatia asta intr-un stil care sa-mi aduca mai putin aminte de scrisorile catre prietenii din tabara :)

    RăspundețiȘtergere
  6. :)))) sebastianbrei e IDul pe care il folosesc acum ptr mess.
    dap, ar fi placut sa ne mai auzim pe acolo din cand in cand. am sa iti caut IDul pe fostul meu ID, poate reusesc sa il gasesc :)

    anyway, aparitia ta aici imi face f bine si is curios cum a evoluat pustoaica de atunci :)

    RăspundețiȘtergere
  7. :)..gata tatuajul???

    cand vei scrie urmatoarea poezie,proza,eseu sau orice altceva de acum incolo?:P

    RăspundețiȘtergere
  8. goooooot..;)..sper ca ai ales un loc accesibil curiosilor?

    cum asa ?...poezia mai sta....unde? x(

    trupa?...care trupa?

    RăspundețiȘtergere
  9. oauuu.....o sa astept cu nerabdare trupa Florin Bratu...;)
    sper sa mai apuc ziua aceia pentru ca deja la mine la birou a aparut cazuri de gripa porcina..:((
    asa ca daca nu voi mai comenta inseamna ca o sa sti unde o sa ma gasesti....:D

    RăspundețiȘtergere
  10. cred ca te grabesti si spui prostii. nu as face niciodata parte dintr-o trupa cu un nume atat de cretin.

    RăspundețiȘtergere
  11. scuze...:D
    cred ca de la febra mi se trage..delirez
    fug in pat ,ca deja imi este foarte rau..:(
    o seara placuta.

    RăspundețiȘtergere
  12. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere