vineri, 17 iulie 2009

sida

am făcut un duș (am vrut rece, dar am o epidermă subțire și a fost călăi),
m-am certat cu ck. când ajunge la "sunt atât de neînțeles" e un mega-idiot și nu e vb de ck aici, ci de mine,
am ascultat o trupă nouă și mi-a plăcut și a ajutat.
sunt fix în
starea de vreau să îmi placă ceva și am dat peste cranes și vreau să fie super-trupa începutului de secol (nu e). oricum, nu știu dacă trebuie să ascultați, dar veți citi și veți căuta pe youtube (așa că dau linkuri la final la ce mi-a plăcut).

mă gândeam că urăsc f mult reacțiile astea.
oamenii gândesc pe la colțuri, în somn scorburi sau ascunși prin baie nusuntînțeles_nusuntînțeles_etc (și cum sunt decis că realitatea e o proiecție a fiecăruia, nusuntînțeles e
aprioric valid), încât să strigi așa e deja să defechezi ptr că ai mâncat mult.
când amintește altul că e un nusuntînțeles ar trebui reacţionat ok, dar reacționezi nașpanașpanașpa (cred că via un egocentrism extrem și oribil), iar el devine ofensiv și atunci niște ieșiri penibile de ambele părți.

acum a sunat lav să îi caut pe net (ea nu avea și îi trebuia urgent) - ceva despre o comisie europeană. am uitat care. nu contează. nu am găsit ce dorea și a închis precipitată telefonul. de fapt, frust.
și atunci cealaltă specie a preluat controlul - impetuoasă, glacial-strălucitoare. ea trebuie să distrugă omenirea. ea a scris un sms cu toată violența de care era capabilă, încercând să atingă dincolo cel mai vulnerabil punct. nici o ștersătură.

lav a sunat, ea a închis, lav a trimis sms, ea a citit imperturbabilă că era f urgent, își cere scuze și șeful care o presa era acolo și a trebuit să închidă, că mă sărută ... atunci totul s-a dereglat, s-a mărit creierul, s-a modificat ADNul - o stare de a violența insuportabilă în care subiectul violenței se suprapunea peste propria persoană (încă umană?), stare de tibii sparte în muchiile mesei, de spus ceva dezgustător și definitiv (ceva perfid, vulgar, oribil).

m-am calmat greu. la fumat nu era nimeni. în birou nu se mai fumează, dar e un loc special amenajat - i hate special și implicațiile de tip corporatist cretin privind socializarea. nu am sunat oricum (știam că seara va fi în regulă totul). nu îmi amintesc nimic. cât am fumat am fost blank.

oricum, cred că atunci m-am gândit prima oară să lansez zvonul că am sida.


linkurile:
everywhere
beautifull friend
jewel
fragile

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu