sâmbătă, 19 decembrie 2009

kind of journal

07.00 m-am trezit prost. dormit prost, culcat tarziu. naspa + ora mult prea matinala in care nu am ce face si doare. in camera e frig. frigul ascute tot. citesc un SF imptrumutat azi noapte pe la ora 02.00 de la un agent de paza.

cc. 10.00 s-a trezit johnny, a plecat la munca. i-am scris sms lui L ca am sa incerc sa sacrific eu ce simt sa putem ramane prieteni (nu as putea decat sa mimez si as fi f bun la asta) . mi-a parut trist cand a spus ca nu are prieteni. nici eu nu am avut, dar altfel acum. m-a intrebat daca vad cu ea astazi continuarea unui film, am raspuns da, am scris sms apoi ca nu, m-am simtit rau, am sunat-o. cred ca as fi vrut sa planga. nu a plans.
am vb cu A. i-am spus ce vreau eu. si o vreau inca pe L, altfel, in alte sfere si nu de la capat ptr ca nu se poate asa si ar fi si pacat, chiar daca am putea sterge ce a fost. e piesa aia de la M cu the memories of you are more beautifull now than yourself sau ceva de genul.

11.00 am iesit sa mananc ceva, apoi am mers sa iau masina. pana la masina am incercat sa merg cu spatele f drept si cu pasi cat mai demni, dar alunecam pe zapada. am ajuns in spatele blocului si masina nu era. mi-am dat seama ca o parcasem in fata blocului. am plecat spre universitate, cand am iesit o femeie frumoasa m-a privit cu ochii mariti. am urmarit-o din masina pe trotuar. nu avea decat o figura intr-adevar f frumoasa, restul trupului nu.

cc 12.30 am schimbat banda si masina din spate m-a lasat sa fac asta. am apasat avariile ptr multumesc, a dat faza lunga ptr cu placere. am rezistat f greu emotiilor. dupa cateva secunde nu am mai rezistat.

13.00 m-am vazut cu M , am baut cafea. mi-am amintit ca i-am spus lui L ca am prietenii mai buni decat ar putea ea fi si cu unul tocmai beam o cafea. de ce am spus-o? am spus-o ptr ca asa este si in plus trebui sa invat sa ranesc si sa nu mai cenzurez asta.
o tipa de la o masa vecina m-a privit constant. i-am sustinut privirea cand am surprins-o (ochi albastri - imi vor mai place vreodata?). a plecat-o pe a ei. apoi s-a repetat asta de cateva ori. m-a privit cand am plecat. femei care se arunca in flacara - "daca vrei privirea s-o las in podea, calca peste ea". ma privesc nenumarate femei, de ce tu nu?

02.00 mi-a dat sms adi. nu credeam ca o va face si eu nu as fi sunat. deci chef in ferentari, acolo unde oamenii au decazut si sunt ca mine, acolo unde e atata viata, si mizerie, si fragilitate. sunt cu masina, nu voi putea bea, ea ma va inhiba, ea ma va speria.
a iubi se situeaza sub a te indragosti ca intensitate, L, insa peste el ca atemporalitate. al doilea se transforma in primul in cel mai fericit caz - chestiune de timp. de ce sunt oamenii prosti si chiori?

03.00 ptr ce sa realizez lucruri frumoase cu mine? daca o fac ptr ea e f naspa. daca scopul e nobil, insa, chiar mai conteaza de ce? da, mai conteaza de ce, dar de ce m-as ajuta pe mine cu asta? ce valorez pana la urma eu? as vrea sa ajung un scriitor f mare si de ce. M mi-a zis ca imi bat joc si ca scriu ca hobby (m-a atins ptr ca e real), dar as putea chiar sa scriu bine. as vrea sa o cred. ce trebuie sa fac sa o cred?

9 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. cum ar fi daca dorinta si visul ar fi imposibile?
    pana la urma e definitia evolutiei si continuei perfectionari, nu? sa nu atingi niciodata ce iti proprui :) why does it hurts?

    RăspundețiȘtergere
  3. ok...asa o fi cum spui tu..retractez ce am spus mai sus.

    RăspundețiȘtergere
  4. nu e nevoie sa retractezi. ce spui (spuneai de fapt, ptr ca intre imp ai sters) poate fi adevarat. eu doar particularizam ...

    RăspundețiȘtergere
  5. mai bine nu...in mesaj era ceva subtil pe care trebuia tu sa-l deduci...dar se pare ca trebuie sa fiu mai explicita.

    RăspundețiȘtergere
  6. incognito, daca vrei sa te indragostesti de mine o poti face :p poza cel putin iti confera toate atuurile sa inebunesti oricand pe cine doresti:)
    din pacate, eu nu imi mai permit asa ceva si sper sa ma limitez la a iubi doar. cand emotiile de acest tip scapa, ele se substituie ratiunii si ii spun ce sa gandeasca. din afara se vede f clar si penibil, din interior esti convins ca gandesti si decizi tu.

    iar cu deductiile nu stiu ce sa spun. nu am inteligenta emotionala. ma straduiesc sa o cultiv, insa, dupa cum se vede, esuez inca. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. ;)))....cred ca iti dai seama ce-ti doresti?
    daca m-as indragosti de tine ar fi foate rau ....eu vreau totul sau nimic...sunt mai rea decat "queen of the damned"..:P
    asa ca mai insista pe tema deductiei...;)

    RăspundețiȘtergere