miercuri, 23 decembrie 2009

xxx me


mi-a placut mult. o pun aici sperand să nu plătesc drepturi de autor. de fapt, îmi place să fur aşa ceva. aş fura ... ba nu, chiar fur cărţi şi nu, nu am să mă opresc şi aş fura şi face public orice obiect de artă care e ascuns prin colecţii particulare şi snoabe + adrenalina aferentă şi hohotele de râs când ies afară la romexpo şi în locul cărţii dorite de la humanitas observ că am luat-o pe cea de lângă ea :p

se numeşte got caught, dar poate spune mai mult de atât, iar cei doi sunt f frumoşi. de fapt, puştoaica are ceva special şi aş putea să mă îndrăgostesc de ea dacă aş vrea :)

duminica trecută am avut un accident. botul unui taxi a muşcat maşina cu care mergeam. fix pe partea mea. am văzut totul pe slow motion şi aproape am zâmbit pentru că era un bot galben (da, ca de submarin), nu rău, ci cumva delicat, cumva întredeschis tandru ca ptr un sărut uşor. senzaţia a fost de înţelegere. până la urmă, toţi zeii au ţinut să mă ia la rând anul ăsta. nu ai cum să nu îi iubeşti. :)
evident, după aia m-au apucat toţi dracii :p


4 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Craciunul este acea sarbatoare minunata care ne da puterea sa fim mai buni,mai generosi si mai curajosi.Sa indraznim sa visam si sa speram mai mult,sa credem cu tarie ca anul care va incepe va fi mai rodnic si mai fericit.
    Primeste in inima speranta,in suflet iertare si iubire,pe buze dragoste si in ochi bunatate.
    CRACIUN FERICIT si un AN NOU plin de vise realizate!

    RăspundețiȘtergere
  3. si eu as putea sa ma indragostesc de tine daca as vrea..

    RăspundețiȘtergere