luni, 8 martie 2010

rendez-vous

azi chef de ceai si, pe cale de consecinţă, ieşit în oraş. nu, nu era încă ninsoarea şi vremea nebună de acum la ora 2 când am ieşit.
la rendez-vous o tipă f mişto (genul matur-soft) m-a trimis la nefumători pentru că nu mai erau locuri, cu promisiunea că mă repoziţionază prin sală după ce se eliberează o masă. îmi scosesem resemnat cartea pe care o aveam (evola despre graal, desi eu salivez după a sa metafizică a sexului - hei, nu am spus sex, ci metafizică a ...). citeam din ea când am auzit tipa de la bar supărată că nu a primit nicio o floare. nu am putut reţine un zâmbet la care a zâmbit şi ea şi, probabil fără legătură, mi-a găsit o masă la fumători.
drăguţ e că ajuns la fumători am constatat că nu mai aveam ţigări. aşa că m-am gândit să ies să cumpăr. aveau şi acolo (e drept, doar camel şi winston), dar mi-a venit să îi cumpăr tipei o floare - am găsit ghiocei.
aşa că la nota de plată, i-am lăsat florile şi am scris pe notă că e "8 martie :)".

acum ziua asta e f frumoasă pentru că dacă e orice rău pe aici, pur şi simplu îmi imaginez zâmbetul ei când a luat nota.

Later edit - şi chiar ajută. seara a fost ceva f urât din partea lui L, care prin submisivitatea de care dă dovadă mă îngrozeşte şi nici măcar nu îşi dă seama că face asta. de unde concluzia că nu cred să existe femeie care să nu plângă după submisivitate, oricât ar clama altceva. ideea e că eram iar praf şi am ieşit de pe mess şi etc, am cântat ceva la chitară şi am luat graalul să citesc, ceea ce mi-a amintit de ceai şi de tipă şi pur şi simplu zâmbetul m-a ţinut până am adormit.

13 comentarii:

  1. ...mmmda ....de data asta te-ai intrecut pe tine ...frumos gest..sper sa nu fie ultimul..:P

    RăspundețiȘtergere
  2. nu cred ca m am intrecut si nu mi propun asta. de fapt, cu florile am mai facut faze similare :p
    si da, felt really really good.

    RăspundețiȘtergere
  3. ...eu ma refer la cum te percep eu in viziunea mea.....pentru ca pentru mine nu ai excelat pana acum....:P
    eu una sunt foarte greu de impresionat...;))))

    RăspundețiȘtergere
  4. tu m ai perceput din prisma acelui joc, de asta te a si socat realitatea de cateva ori. ori in joc era usor sa fiu un tip dur, sa iau deciziile corecte si apoi sa le aplic. si a cam iesit, cu f putine greseli. evolutia Knight cred ca a surprins pe toti.
    in realitate, problema e ca apar consecinte si ele tin de durere pe care o produci la ceilalti, de un fel sau altul. asta face sa nu mai am suficienta incredere in deciziile ce le iau, desi, cand sunt calm si rece stiu care sunt acelea corecte.
    asa ca port o batalie urata acum sa fiu capabil sa iau decizii corecte si mai ales sa le aplic, indiferent de consecinte. cand consecintele sunt bune, frumoase etc (gen zambetul fetei de la ceinarie) e f usor, cand deciziile au efecte naspa (repet, nu neaparat pentru mine), ei ... aici am de lucrat in draci. o sa imi ia ceva timp, dar stiu sigur ca o sa imi iasa si asta si daca e un razboi ca acolo o sa il castig sigur. acum doar pierd niste batalii.

    RăspundețiȘtergere
  5. p.s...nu ma lua in seama....e nesemnificativa perceperea mea.....dar partea cu impresionatul e reala si iar nu are rost sa-ti pierzi timpul pentru a-mi demonstra contrariul....:)

    RăspundețiȘtergere
  6. cred ca puneam in acelasi timp.
    nu intentionez sa impresionez in general. ma rog, rar ma comport de genul asta, deci nu are sens sa demonstrez nimic :)

    RăspundețiȘtergere
  7. i-ai mai lasat si bacsis? sau doar ghioceii? oricum nu mai conta :)

    RăspundețiȘtergere
  8. stilgar e numele conducatorului fremen din perioada ascensiunii lui muad dib. already like u.

    si da, am lasat bacsisul >p

    RăspundețiȘtergere
  9. uffffffff...imi pare rau,dar nici acolo, in joc ,nu ai luat deciziile cele mai bune..:(
    nu sti sa selecteze inca persoanele pe care sa te bazezi si sa-ti duci pana la capat idealurile ...
    sti ce m-a socat cel mai mult la tine?
    ca nu duci "razboiul" pana la capat..."razboiul" cu tine insuti,cu incertitudinile tale,cu deciziile tale.
    hei..asta vreau cu adevarat sa-mi demonstrezi,ca sti sa pui punct si sa o iei de la capat,cu capul sus...nu cersind mila,dragoste,iertare....de la cineva care tine de trecut....si aici ai pierdut "razboiul"
    ...asa ca inca o data ...iti declar razboi si sti ca nu sunt un adversar prea usor de invins..ies scantei ...accepti pactul propus de mine?..:P

    RăspundețiȘtergere
  10. in joc deciziile au fost juste ptr ca Knight a mers cel mai bine dintre toti. ceea ce nu inseamna ca nu a trebuit sa si sacrific oameni, insa nu am ezitat niciodata cand trebuia sa o fac.
    iar dincolo cred ca doar eu sunt capabil sa decid, iar in acest moment nu stiu ce. decizia rationala o cunosc, din nefericire, fix de ea doresc sa trec, ptr ca propria mea ratiune a creat anumite blocaje in dezvoltarea mea.
    da, din pacate, am fost tratat ca o carpa si ar trebui sa raspund ca atare, doar ca asta e razbunare si e ieftina. altceva ar insemna teatru si iar e de discutat.

    RăspundețiȘtergere
  11. iar in privinta idealului sunt multe.
    pana la urma, insa, unul singur care conteza / sa ajung la un tip de cunoastere care sa cuprinda totul, care sa ma metamorfozeze si sa imi dea forta, prin care sa ma domin si apoi sa extind lucrurile cucerite si care merita de acolo in jurul meu cat mai mult.
    dragostea ptr o femeie poate fi un tip de cunoastere (chiar esentil as zice), arta un alt tip etc etc, dar toate teoretic duc in acelasi loc.

    RăspundețiȘtergere
  12. ok....mingea este la tine in teren....vezi cum si unde o arunci...pierzi sau castigi....
    iti asumi riscul sau nu ...resemnarea sau umilinta...razbunare sau teatrul nu prea isi are rostul dar....vezi ce faci cu "fileul"..:P

    RăspundețiȘtergere
  13. stiu ca sti cine e pseudonimu'. dar din ce citesc aici nu-mi aduc aminte sa fi discutat noi asa ceva. sa sti ca astepti sa bagi si a doua fisa. ca idee, te pierzi in prea multa filozofie. cred ca prea multa conduce la fabuloasa putere de a nu fi capabil sa iei o decizie pentru ca prea intorci o problema pe toate partile.

    keep up the writting 'cause i read even if i don't comment

    RăspundețiȘtergere