vineri, 12 februarie 2010

brichetă, exrtratereştrii şi icre

am luat un pachet de ţigări şi am primit o brichetă. ar trebui să îmi displacă fazele astea de marketing, dar îmi plac.
seara mi-am dat seama că am mâncat doar o ciocolată twix, iar când am coborât din maşină la un restaurant să mănânc ceva, am luat o cutie goală de cola şi nişte hârtii să le arunc la un coş (măcar asta am câştigat din povestea cu L - iniţial făceam toate chestiile gen nearuncat chiştoace pe geam, trezit dimineaţa şi altele ptr că speram că asta va face ca totul să fie bine cu noi, acum le fac fără să mai sper că). ideea e că am aruncat cu resturile alea şi bricheta abia primită.
şi mai mişto e că am pândit apoi şi când îmi părea că nu e nimeni, am cautat prin coş bricheta. legea lui murphy, fix când eram cu mâna prin coş (era curat şi aprope gol, da?!), trec două tipe care mă privesc ca pe un extraterestru îmbrăcat frumos care caută prin gunoi.
extraterestul le priveşte apoi şi el, ele râd, el râde, apoi una se întoarce şi face cu ochiul. extraterestrul face şi el, anemic şi surprins şi intră în restaurant, unde serveau nişte extratereştrii răi care abia serveau şi el a plecat şi a mâncat mai târziu o felie de pâine cu icre la un prieten.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu