sâmbătă, 13 februarie 2010

ok.
am stat şi m am gândit după o discuţie cu un mascul alpha şi apoi cu o prietenă şi mi-am dat seama că eu când sunt îndrăgostit ofer totul şi nu cer nimic. şi ce dracu, mă îndrăgostesc de o femeie, nu de o zeiţă.
so ... iau o pauză şi mă gândesc la ce vreau, ptr că, deşi de tot râsul nu ştiu exact. adică ştiu ce vreau de la mine (problema e să şi încerc să fac - asta altă poveste), dar nu ştiu ce vreau de la o ea.
mă gândesc şi pun aici. de pildă, femeia fatală vine mâine şi îmi spune baby, eşti perfect, ai 1 minut să îmi spui ce pot să îţi ofer ca să mă ţii lângă tine. şi, just in case, chiar nu am idee deloc ce să îi spun. adică într-un minut o să reuşesc să îi cer doar :
- seeeeeeeeeeeex (iar aici pot cere detaliat dacă e cazul :p)
- ăăăăăă
- îîîîî
- mmmmmmmmmmmm
apoi tipa spune 59, 60, stop şi mă tem că ultimele lucruri nu mi le poate oferi şi mă lasă cu ochii în soare.
deci ... nu deranjaţi, procesez. revin eu cu un later edit.

Later edit>
- să mă iubească şi să mă facă să o iubesc. nu un râu tumultuos şi rapid de munte, care să treacă pe lângă mine repede cu refulările izbucnite la suprafaţa, ci un estuar imens, adânc, misterios şi calm la suprafață, care să mă ţină viaţa asta şi să mă uimească și care să crească tot mai amplu.
- să mă ţină în braţe când sunt zob (nu ar trebui să fiu, but life sucks sometimes). ca pe un copil? da, dacă trebuie, ca pe un copil, conștient doar.
- să mă cunoască f bine, să asculte ce îmi place şi ce nu, să ştie când să mă ia uşor şi să mă mângâie şi când să producă o criză pentru mine atunci când nu reuşesc să-mi revin altfel,
- să facem dragoste f des :p şi de fiecare dată mai altfel, adică uneori doar sex, futai pur şi simplu în toaletă unui club - hormonii își cer și ei drepturile.
- mă descurc eu singur oricum (sau aduc un ciocan mai mare :p), dar aş vrea să fie acolo când îmi e greu şi să ştie să îmi dea încredere - sărutându-mă, făcându-mi un ceai, luându-mă cu forţa la un concert în oraş sub ameninţarea că mă părăseşte şi sub promisiunea unei nopţi fierbinţi dacă vin.
- să aibă încredere în mine, să îmi spună când o doare şi eu să fac totul să o ajut, să îmi spună când fericită şi supărările ei/mele de peste zi să se evapore când râdem unul la altul.
- să poată plânge cu mine atunci când simte nevoia sau doar să se prefacă atunci când are chef să o alint (e femeie, nu) şi să mă lase să o tratez ca pe o prinţesă atunci până-i trece.
- chiar dacă stau lipit de ea pe canapea uneori, să mă lase să plec în ţările mele tăcute, apoi atunci când voi fi stat suficient acolo să mă cheme la ea (well, o ieşire din baie într-un prosop care cade fix când vb cu mine ar putea ajuta - men are so easy sometimes, i know) şi, după ce facem dragoste, să mă întrebe ce am descoperit pe acolo și de ce nu am sunat-o ptr că i-a fost dor de mine.
- ptr că esenţa mea e aerul calduţ de primăvară ori cel melancolic al toamnei și te învălui calm din toate părţile, să mă ajute să învăţ să fiu și vânt turbat și năprasnic şi furtună ori ger devastatoar şi să mă ierte de fiecare dată când voi fi aşa şi rafalele o ating.
- să o privesc dimineaţa, în timp ce fumez şi beau cafeaua, cum se îmbracă pentru servici şi de fiecare dată să mi se pară f frumoasă şi unele dimineţi să o fac să întârzie la servici din cauza asta :p
- să fie elevul meu preferat, să fiu profesorul ei favorit, să fiu elevul ei preferat, să fie profesorul meu favorit.

mă mai gândesc cred.

3 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. mdap. am RAMul incarcat rau in perioada asta :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Cam slab acest post pentru gravitational cunatic love. Ei, si? Ei, nimic, doar ca m-a amuzat... asteptari cunoscute, care se schimba mereu, mai ales daca sunt generale. Spor la citit!

    RăspundețiȘtergere