duminică, 14 februarie 2010

pauză

şi cu astea luăm frumuşel o pauză de bloggărit.
viaţa mea nu e publică şi nu vreau să mai plâng pe aici. ceea ce sunt acum e încă un ceva plăpând şi trebuie protejat cumva.
m am trezit f de dimineaţă. îmi propusesem ca duminica să las corpul să stea în pat cât vrea, dar se pare că l am dresat deja f bine și, fără sonerii, s-a ridicat din pat (şi din aceleaşi vise care îmi fac rău încă o vreme), puțin chiar împotriva voinței mele. eram ușor supărat, dar apoi i-am mulțumit și a fost bine. cafea caldă când încă crepuscul afară. în plus, prima recompensă: am văzut prin fereastra deschisă venind primăvară și am ascultat primele păsări anul ăsta.

mai auziţi de mine dacă e cazul pe clubliterar.com - sunt florin bratu și sebastian brei (recunosc oficial / am clonă :p), iar la finele anului sper să îmi puteți citi cartea.

3 comentarii: