luni, 1 februarie 2010

super vulnerable. i m a lazer

nu prea înţeleg de ce oameni vor să pară uneori altfel.
adică înţeleg, dar e atât de stupid. e aşa curajos să pui masca şi să te prefaci că totul e ok? e atât de fals şi e atâta frică, de fapt. frică de faptul că ţi-o iei în barbă în majoritatea cazurilor şi te aduni de pe jos cam ameţit apoi. ei şi?
e trist (şi tristeţea ar trebui ridicată la rang de criteriu epistemologic) ptr că, de fapt, pierzi inocenţa şi cu ea şi încrederea în ceilalţi. majoritatea luăm în braţe pe: "cine, eu? nu mă tem de nimic, pot să mă descurc în orice condiţii, nu am nevoie de nimic de la nimeni , never ever. plouă şi merg pe jos, nu vreau umbrela ta, e frig şi îmi cumpăr încă o pilotă plus un calorifer maaaare, nu mă strânge în braţele tale calde, mă descurc perfect în orice situaţie. dacă îmi ard vintrele, pot să mă masturbez - atât de SINGUR, FRUMOS, PERFECT şi PUTERNIC pot fi" . sorry, my friend, u re just scared. pe scurt, pendulezi între laş şi prost.
faze de genul nu te sun pentru că trebuie să demonstrez că i am in control, i am pure power etc etc. începi o relaţie şi trebuie să sune celălat, nu trebuie să oferi totul, nu trebuie să ceri nimic, pentru că tu te descurci singur, trebuie să degaji forţă şi impetuozitate. aşa celălalt va sta pe jar ptr că fraierul/-a te iubeşte sau o va face curând ptr că tindem să vrem cel mai mult ceva ce nu putem avea - so yeeeea, i give u ladies and gentlemen... loooove. ups, sorry, aceasta este reglarea poziţiilor de forţă/submisivitate în cel mai bun caz. în cel mai rău caz (dap, se poate) nu dă f mulţi bani pe tine. dar hei, poţi fi liniştit. indiferent de IQ, şi cel mai prost creier te va salva şi va construi special numai şi numai ptr tine tot felul de teorii gen "de fapt, mă iubeşte la infinit (+ infinit!) şi se îneacă în ochii mei, aşa că mă evită ptr că nu ştie să înoate. cum adică de ce nu învaţă să înoate? e aquafob".
ok, baby, am nevoie de tine noaptea asta şi îmi place să mă ţii de mână , am nevoie să îmi dai uneori curaj, să mă faci unele nopţi să urc pe pereţi, sau să îmi ceri să te ţin în braţe când simţi asta şi eu nu înţeleg poate, alteori am nevoie să rămân fff singur, să mă ascund undeva unde să nu mă deranjeze nimeni (nici măcar tu) ptr cât timp am chef, să mă ţii în braţe când sunt trist şi să nu spui nimic, să te sărut fugar când eşti încruntată, iar tu să zâmbeşti şi să vii după mine la bucătărie unde îmi aprind o ţigare să mă întrebi "vrei un ceai?". i need al of this. ce rezultă de aici? că sunt f vulnerabil? exact, rezultă că sunt al dracului de vulnerabil. so what s the fucking problem if so? o să mi-o iau în bot în cel mai rău caz. prima oară e naşpa, a doua e naşpa, la următoarele bărbia devine mai puternică.
bun, acum ştii, acum ai aflat că sunt vulnerabil. şocat??? pe bune? credeai că sunt născut pe o planetă din constelaţia orion şi să am ochii cu laser ai lui superman 24 din 24? well, sorry, i m not. sunt născut în septembrie şi sincer, mi se rupe de faptul că sunt atât de vulnerabil. şi mi se rupe tot mai mult şi dacă mi se sparge vreo mască şi se va vedea asta. i m vulnerable and that could be my secret power. nu aştept nimic, doar că nu sunt suficient de laş ori parşiv s-o ascund. şi atunci, la ce bun să îmi pun masca doar ca să ejaculez în patul tău când soţul/prietenul pleacă în delegaţii? sau să te conduc acasă după ce te ling prin camere de hotel şi să dau noroc cu el? sorry, îmi face scârbă şi prefer să fiu soţul/prietenul, dacă pot să aleg de care parte a mâinii întinse vreau să fiu, ptr că mâna lui nu ascunde nimic.
i am fucking vulnerable, so better be carefull. because that s way i m to be soon sharp as a lazer. deja, dacă mă concentrez f mult, pot lansa raze laser prin ochiul stâng. desigur, la intensitate încă redusă. aseară, de pildă, nu găseam foc şi am vrut să aprind ţigarea cu raza laser. am reuşit după ce am ars tivul perdelelor, dar hei, ţigarea a fost superbă ... u should try once :p.

9 comentarii:

  1. oauuuuuu nice....bine ca nu ai dat foc la casa....;))))
    mmmm...unde era superman si nu stiam...pe la mine cand apari?..:P

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. woauuuuuu....ce adevar ai grait Kaos Moon..;)))))))))))
    nici nu te cred....;)))
    regressivelight...ar trebui sa-i urmezi sfatul sa vezi ce se intampla....:)))))

    RăspundețiȘtergere
  4. well, evident, iti dau dreptate.
    eu sunt in august, nu ma pot abtine. dar imi place sa joc teatru. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. hmmm, dupa ce ca joci mai scri si piesa. tu ai mai bine grija cu teroristii CFR :p

    RăspundețiȘtergere
  6. De citeva zile am status pe mess un citat din postul tau, respectiv: "de fapt, mă iubeşte la infinit (+ infinit!) şi se îneacă în ochii mei, aşa că mă evită ptr că nu ştie să înoate. cum adică de ce nu învaţă să înoate? e aquafob". Mi se pare genial! Tu ai scris asta?

    RăspundețiȘtergere