duminică, 31 ianuarie 2010

robofilie

well ... erau suficiente câteva zile liniştite.
şi cum ziua sunt relativ zen şi mi se rupe, când nu îmi e milă de ea (yaaaa, a strong will şi te fuţi în ele de sentimente dacă aşa trebuie şi se cere), noaptea e altă poveste. şi noaptea începe când adorm. şi fix la timp visul ca să ruineze o partidă de sex matinal. paradoxal, matinalul era f matinal (altfel, evident, vorbeam de sex postmatinal) tot din cauza visului . din fericire, am avut grijă şi am reuşit să îl uit rapid şi complet, încercând să mă gândesc la tot felul de chestii aiuristice şi să râd singur. râsul a venit oricum după ce m-am făcut un ghem mic de tot în pat. a rămas doar faptul că am visat-o (again), chiar dacă cine_ce_cum m-au scutit şi s-au evaporat. s-a evaporat, însă, şi cheful de sex matinal (care nu era matinal dacă nu visam, precum spuneam, uitucilor, dar voi aţi râs şi reţinut doar postmatinalul).
but still (or steel?), wtf is this? viitorul omenirii va fi abstinenţa, masturbarea, vibratoarele şi robofilia sau eu m-am grăbit să cred că sunt deja ok, când încă nu sunt ok decât cele 17 ore când sunt treaz?
şi dacă scad de la 7 ore somn la 5 ore o fi mai bine? cam între ce ore se visează? :p

măcar andreea a pus pe forumul clubului o trupă mişto. las 3 piese care mi-au cam plăcut:

http://www.youtube.com/watch?v=pKRXdwEvZDg&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=XVamiw6Acy8&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=kkT7MYMjj9g&feature=related - my favourite :p

4 comentarii: