duminică, 3 ianuarie 2010

bang bang
bang bang. mă trezesc ca un cuc dimineaţa şi mă culc f târziu.
de ce? camera are 4 pereţi şi-i ştiu bine deja. să dorm mult,
să dorm non-stop şi să mă trezesc peste 100 sau 1000 de ani.
atunci să produc cumva bani să îmi cumpăr ultima generaţie de robot
de care să mă îndrăgostesc şi să fugim împreună pe marte,
cu miliţiile solare pe urma noastră ptr încălcarea legilor sexuale.







am fost singur prin cişmigiu. nu m-am bătut cu zăpadă,

însă cred că am băut o cafea la un moment dat.
am vrut să privesc patinatorii şi nu am mai putut să îi privesc.
mi-a fost pofta de cola şi am vrut să iau ptr acasă,

apoi nu am mai vrut şi nu am luat nimic. voi accepta invitaţia
fetei al cărui nume nu îl cunosc la ACDC si la patinaj?

probabil am dormit prost sau noaptea în cameră a fost frig,
apoi plimbarea prin cişmigiu a făcut ca braţul drept
să doară f tare când îl mişc. şi nu, nu vreau

un robot. vreau o femeie caldă şi moale, vreau să răcesc des
şi ea să aibă grijă de mine, apoi răceala să dea invizibilă din aripi
dinspre mine spre ea,
să râd de nasul ei roşu roşu, să râdă şi ea.
să îmi placă ceaiul de mentă pentru că ei îi place.




10 comentarii:

  1. 1. http://www.youtube.com/watch?v=oB0DZTlL9fw
    2. http://www.youtube.com/watch?v=IZZuIK-50NA

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. si cand bem cafeaua aia ca sa plecam la concert?:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Hm.Imi pare cunoscuta poza.Si titlul :P

    RăspundețiȘtergere
  5. :))) poza da - i ll give u that, titlul nu.
    titlul e din piesa lui nancy sinatra :p

    RăspundețiȘtergere
  6. bineinteles ca este din piesa lui nancy.Tu de unde crezi ca mi-am ales eu 'inspiratia'?:P

    bang-bang,I shot you down :>

    RăspundețiȘtergere
  7. yup. i may also fall if u shoot.:p
    shoot gentle, of course :D

    RăspundețiȘtergere
  8. si poza de azi kills me too. :)))
    hate u for those pictures.

    RăspundețiȘtergere