duminică, 24 ianuarie 2010

xxx u

tu şi cu mine nu vom mai fi superbi ca acum,
când sprintăm,
ne aruncăm liberi de pe o clădire spre altă clădire a oraşului.

frigul nu se termină şi trebuie să continuăm sprintul -
muşchii febrili şi supli, tendoanele întinse ori glezna pulsând,
aerul rarefiat al înălţimilor
în momentul impredictibil al desprinderii finale.

leagă-mă cu fibre de plastic şi dansează cu mine.
să atingem perfecţiunea, să transcedem realitatea.
când se răcesc muşchii rămâi singur
şi nimeni nu poate aştepta. leagă-mă cu fibre subţiri,
linge-mă
şi mângâie-mi sexul cu grijă.

când se răcesc muşchii
rămâi
singur în cascadele de lumină polarizată,
pe terasele zvelte de gheaţă ce străpung straturile de ozon.

benzile perfecte ale autostrăzilor, baby,
benzile paralele ale marilor autostrăzi mă intristează.

3 comentarii:

  1. probleme cu timpu?
    deschide o listă de semnături pentru abolirea noţiunii, conceptului de ... sau mai bine scoaterea definitivă a cuvântului timp din dicţionar

    RăspundețiȘtergere
  2. nu chiar, vali. nicio problema serioasa. cu timpul nu am nimic special, ba e chiar un lucru bun daca ma gandesc bine :p

    andrea, nu imi place facebox. si asa, e suficient ca am blog :))) astept poate apare la un moment dat mindbox

    RăspundețiȘtergere