vineri, 8 ianuarie 2010

xxx me

te-am iubit suficient. şi ce facem acum mai departe, baby?
părul tău s-a decolorat,
buzele tale s-au uscat. îmbracă-te în bandaje şi hai
să urcăm în viteză dealuri cu bicicletele,
când afară e ceaţă cum azi, şi cum ieri şi de-o vreme.

există o conexiune între noi.
ia-mă din soare şi aşează-mă uşor de tot pe pământ, baby,
când am avut accidentul ai ştiut. ai minţit.
ai ştiut şi nu ai făcut nimic. nu nu nu.

să nu uiţi să treci pe la mine noaptea asta, baby,
mă uit la televizor pe discovery cât te dezbraci.
mă uit la televizor pe discovery cât
te întinzi goală pe ciment şi cât tremuri.
să mergi în patru labe, baby,
să stai în cap. străluceşti în beci, baby. eu sunt întunecat.

nu există nicio conexiune. tu eşti zob ca şi mine,
eşti defectă ca mine şi nopţile vor continua să vină.
sună-mă şi îmbraca-mă în ciocolată,
învârte-mă până ameţesc, cad în cap. ai grijă de mine.
ai grijă de mine.

ceaţa afară tremură ca un copil. sânii tăi tremură.
nu-i târziu.
sânii tăi mătură cimentul de praf. ochii mătură cimentul.
niciodată nu-i prea târziu. eu strălucesc
şi tu eşti întunecată. dansează pentru mine, baby.
ai grijă de mine, ai grijă de mine. cândva o să mor şi eu,
cândva o să mori şi tu. nu ştii când.


3 comentarii: