vineri, 29 ianuarie 2010

xxx me

urăsc memoria şi mai ales
propria mea inteligenţă perfectă,
strălucitoare.
mai bine
ne rostogolim în viteză
de pe turnurile îngheţate,
ceva nou să ţâşnească
prin capete sparte,
prin membrele rupte de trup.

zile când totu-i frumos,
păşesc elegant pe trotuar
cu privirea pierdută şi delicată,
iar atingerile unei femei frumoase
în lumina galbenă din subteran
îmi repugnă.

şi tu vrei să bem o cafea,
să-ţi vorbesc despre logica cuantică
şi extazele sf-ei teresa d avilla.
ce vrei tu?
să mă inviţi poate în camera ta?
să îţi lipeşti limba de sexul meu tare?

mă îmbrac în negru şi violet, baby.
cât am stat cu piciorul în ghips
am epuizat
filmele cu vampiri de pe youtube
şi am coborât să îmi cumpăr ţigări.
doi copii se jucau în faţa magazinului.
fetiţa m-a privit lung - "eşti rănit, nu-i aşa?".
şi ea a înţeles şi m-a făcut fericit.

mă îmbrac în negru şi violet, baby.
noaptea, pe străduţe şi ganguri întunecate,
păşesc uşor în spatele trecătoareai
întârziate aiurea
la vreun curs sau un ceai,

respiraţie grea, privire fixă,
piciorul drept şchiopătând abia perceptibil.

___

6 a.m. - pe terasă fumul ţigării
se joacă cu densitatea luminii de dimineaţă.
înţepături fine în muşchi la contactul cu aerul.
o frumoasă zi nouă, un cer de vanilie
şi scorţişoară.

mă refugiez în dharma,
mă refugiez în sangha,
mă refugiez în subteran, baby.


am să te invit în oraş. îţi prind
părul în mâini să-i fac noduri,

nu mă părăsi în lumina violentă, baby,
gândeşte-te la mine, iubeşte-mă doar pe mine,
nu te teme de mine,
nu te teme de mine
voi face cu tine ce vreau.


am comandat ceaiuri sofisticate
şi ţigări scumpe de foi.
aş fi băut ceva tare,
dar hei, tu bei ceai, eu beau ceai.


muzică jazz şi monitoare cu plasmă,
şi chipuri discontinue, şi limbi umede
care se încolăcesc înebunite în luminile laser.

va începe balul mascat, baby
ating chipul, îţi mângâi coapsele.
şi hei, pune-ţi masca de catifea neagră,
valsează.
valsează numai şi numai pentru mine, baby.
şi hei când îţi spun "te apleci", te apleci.

____

Un comentariu: