vineri, 15 ianuarie 2010

psycho

în tonka mă gândeam că am nevoie de un psiholog, care:
1. să fie f ieftin
2. să fie brunetă (dark haired anyway), cu ochii albaştri şi cu corp tip androgin (=o să aflu de ce obsesia asta cândva).
până au pus ăia piesa asta and hit me hard. m-am dus să aflu cine, ce, ptr că din ce cauză aveam o vagă idee :))). piesa o ştiam, dar uitasem. o pun aici:


p.s. tipa cu psihicul meu ar trebui sa arate cam asa>














- ptr că e puţin tristă când zâmbeşte, ptr că nu a pierdut sau a reuşit să păstreze inocenţa, aerul aristocratic şi ptr gâtul ei extrem de frumos

2.














- ptr că e aproape perfectă (avea nevoie ca gâtul astfel întors să lase să se vadă acele tendoane subţiri şi delicate)

7 comentarii:

  1. cunosc eu un psiholog..:)...corespunde descrierii,doar ca nu are ochii albastri...conteaza asa mult?..:P

    RăspundețiȘtergere
  2. dar daca e fff desteapta merg si negri :))))

    RăspundețiȘtergere
  3. hmmm....se pare ca m-am inselat ,nu corespunde cu nici o descriere....mai trebuie sa cauti..sigur o s-o gasesti...:P

    RăspundețiȘtergere
  4. :))))
    nu o sa o gasesc ptr ca nu exista, dar am sa o caut, dap
    si voi gasi lucruri frumoase oricum :p

    RăspundețiȘtergere
  5. hmmmm...sa ma anunti si pe mine cand dai de ea..;)))

    RăspundețiȘtergere
  6. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  7. she might work too, but a red with boobs i can t see that kind as a psychologist :))))

    RăspundețiȘtergere