duminică, 17 ianuarie 2010

mesaj ptr zei

SĂ VĂ FUT! mai potoliţi-vă în p.... mamii voastre! şi chiar sper să citiţi postul ăsta şi dacă aveţi comentarii de făcut bagaţi simbolurile ori smtg că vă explic.
Vin eu zen cu maşina pe la ora 21.20 dinspre otopeni. pe drum curve şi mi-a venit ideea că pot măsura cu aproximaţie gradul de fericire a mascului urban după numărul lor (la prima vedere fericirea e relativ mică în B, având în vedere proporţionalitatea ofertei cu cererea şi anulând alţi indici).
apoi, pe b-dul dacia, minune, se rupe cablul ambreiajului. evident restul completa minunea, afara nu era cald (a se citi ningea şi era criţă de frig), nu era nici urmă de taxi (erau vreo câteva chiar ieftine, dar nu aveam nici un sfanţ şi nu mă simt confortabil să ştiţi voi asta) şi a doua zi trebuia să alerg cu nişte lucruri de protocol pe la mama dracu şi f matinal.
ce poţi să faci? cel puţin până nu apar 6 milioane de euro să joci la loto nu prea ai ce face. am luat pungile cu protocolul (a se citi alcool ptr poliţişti), mi-am aprins ofticat o ţigare (îmi impusesem să fumez doar după ce trec de obor), am ieşit în soare şi am început să umblu prin bucureşti, la aceea spendidă oră, spre un loc unde aerul e cald, unde mă aşteaptă cu ceai negru fierbinte şi cu rom.


şi da, am să reuşesc. fără zei, fără oameni şi fără proteze cum am încercat până acum. îmi voi repeta asta zilnic, îmi voi privi tatuajul făcut special ptr a-mi aminti. ştiu sigur acum - e o forţă imensă care zace în mine.

3 comentarii:

  1. brian molko scrie texte in my dirty brain. happy sam everytime

    build a new tomorrow, today
    build a new tomorrow, today
    build a new tomorrow, today
    speak in tongues
    history for violence
    nothing left inside to rearrange
    please how correct
    history for violence
    battle for the sun
    i will not participate
    dream brother killer
    cause you are black and heavy
    i wont stop
    i m dirty dirty dirty
    hiding deeeep inside
    underwater
    my ego stop breathing
    i will destroy you
    in yr brain yr re a slow motion suicide
    the end of the century
    i have a slow disease
    words that came out all wrong
    the non-day sun
    kings of medicine have lost their power
    the hour
    where to begin
    no energy to fight
    fuckingpantomine
    teach me wrong from right
    i m gonna dance
    all my wrongs everything is fine
    i treamble whit the light
    no energy to fight

    RăspundețiȘtergere
  2. hy brian molko gnight brian molko kiss david bowie http://www.youtube.com/watch?v=qcKMg7eEjj8

    RăspundețiȘtergere
  3. mdap. nu stiu de ce, poate exceptand blonde redheads (desi si aici nu am plecat chiar la sunetul pistolului), intotdeauna ma indragostesc tarziu de ce ar trebui :)))

    RăspundețiȘtergere