marți, 5 ianuarie 2010

ce mai cred

cred că în loc să agaţ tipă de 40 sau minoră, mai bine fac bani şi cumpăr motocicletă (Bellagio, Monster, Intruder, HD-XR, Duke, F650 - una din astea)...

cred că nu mai cred în nimeni şi trebuie să văd singurel ce fac cu mine, şi e better. şi dacă S a gândit argumentele alea fucked up la sfatul cu împăcarea, atunci chiar nu mai rămâne nimeni pentru încredere, but myself...

cred că femeile sunt la fel de proaste ca bărbaţii - la ele mind control (dap ştiu de fluturaşi, dar interlocutorul flirtului e creieraşul tău, draga mea, şi când îl trec in twisted mode, dau şi fluturaşii din aripi - nu te bosumfla, întotdeauna te topeşti toată), la ei mai degrabă pe head control (şi ghici care cap). so ... i feel God, u feel good, let s live happily ever after...

cred că o să mă obsedeze iar o f bună bucată de vreme the doors. piesele astea revin din perioada liceului. love the lyrics - especially the end (of innocence?) & people are strange...

cred că trebuie să mă străduiesc mult să înţeleg oamenii (sunt varză şi puţini ştiu să mă ajute pe zona asta - poate M, but i screwed up şi adi), altfel citatele din kant şi wittgenstein valorează cât hârtia igienică (ok, aia cu miros de piersică)...

cred că o să mă comport cât pot de des exact pe dos faţă de ce şi cum simt pe bune sau faţă de cum m-aş comporta în mod normal. să văd ce iese - nu e lumea ca laborator personal (e şi asta, voi încerca să nu fiu letal), e mai ales the anti-me...

cred că am să acult câteva piese sinatra, e mega-zen şi dă clasă unor şcoli întregi - to be is to do (yoga faptei ş.a.), to do is to be (existenţialism), do be do be do (f. sinatra)* - transcedere pură :p ...

- bună seara, iubito! ce faci?
- mă uitam la un film, prietene!...

cred că va dura destul de mult, dar ar trebui să trec pâş pâş peste depresia asta :)...


* citat din memorie de pe un blog
to be continue ....

Un comentariu: