sâmbătă, 16 ianuarie 2010

guess all i needed was a hug

am întrebat-o despre diferenţa între sex şi îmbrăţişare.
"e acelaşi lucru" mi-a spus. aş vrea să prind asta, să înţeleg. ba nu, pot înţelege şi construi orice cadru raţional ptr asta, acum, însă , aş vrea mai mult, dar tot nu pot controla încă. de ce nu doar să înţeleg? ptr că s-a mai întâmplat ceva, unde superba şi invincibila mea raţiunea care îmi produce atâta scârbă, nu a mai reuşit să creeze perturbaţii.
so:
ptr o fracţiune de secundă (de fapt fără timp, dar sună penibil, iar instantaneitate îmi e încă teamă), cumva, am reuşit nu să înţeleg, ci să accesez cu toată fiinţa sau să interiorizez (sau ambele, greu de exprimat) asta:
enfin ... aveam nevoie să îmi plâng de milă (vezi postul cu tonka şi masca cinică :p), aveam nevoie de o îmbrăţişare şi de vreo 15 ore şi nu o găseam nicăieri. era cu spatele întinsă şi am îmbrăţişat-o (altă ea, not my ex :p), am spus un "mmmm_nop" răguşit acelui "go away" al ei şi eram decis să fi forţat fizic dacă ar fi încercat să se elibereze, dar nu a făcut-o. nu ştiu cât timp a fost, dar la un moment dat mi s-a impus fulgerător, am simţit cu toate simţurile sau cu ceva cu totul nou că "a îmbrăţişa e totuna cu a fi îmbrăţişat" - a fost cea mai frumoasă senzaţie/experienţă pe care am avut-o ever (mult peste liniştea şi acceptarea aceea, când eram sigur că în câteva secunde urma să mor înecat). nu a durat f mult probabil, iar când a dispărut mi-a venit să plâng.
nu ţine de o persoană (ptr că ea nu a reacţionat şi nu cred că a simţit ceva), ci pur şi simplu de mine, însă acum a rămas în raţiune o urma atât de adâncă a acestui adevăr şi îl vreau iar şi iar şi vreau toate aceste adevăruri şi am să caut să le găsesc oricât m-ar costa.
asociez cu ceva similar, când citeam din/despre fritjof capra (în taofizica presupun ori o carte de logică budistă în sistemul lui darmakirti) - pe malul mării a văzut în meditaţie valurile de energie, din nisip, din apă, din aer etc. şi s-a văzut şi pe sine acolo, schimbând particule cu totul în jur. am încercat de multe ori exerciţiul, dar l-am tot ratat - blocaj la nivel raţional cred, însă, iată, chiar acum, în toată mizeria aceasta din jur, ceva atât de frumos a venit la mine :)

diseară ies la concert ada milea (i could love her) în green hours.

7 comentarii:

  1. despre postul cu tonka:
    mai degrabă katie sketch ( ex. the organ). she is so perfect. ( e bruneta, are ochii albastrii si androgynous threads in a haute-meets-the-queer-underground look) http://www.corinneday.co.uk/photos.php?id=215&action=zoom
    a, da the organ e f f misto si de ascultat ( mie imi place f tare brother) ( influence joy division, katie sketch varianta androgina, voiam sa scriu asexuata a lui ian curtis. f mult ceea ce e misto de altfel).
    nu am stiut unde sa las comm si am lasat aici.

    RăspundețiȘtergere
  2. Goood.
    she truelly is crazy. dap. good choice indeed. i like her. i ll go for her music now :p

    but u are ...

    RăspundețiȘtergere
  3. redlighteyes eram. acum sunt red. nu știu dacă la identitate te-ai referit : ) bloc party sunt mișto și ei. când am ascultat m-am gândit la toate posturile tale ( aici versurile http://www.blocparty.com/lyrics.php?lyricID=22 ) http://www.youtube.com/watch?v=hyjV9hDNRvQ.
    melodia următoare îmi este f apropiată. o am de la vlad m : ) adică el m-a învățat cum să ascult boards of canada ( sunt f autiști și trebuie să fii f atent când îi asculți ) http://www.youtube.com/watch?v=wC3WPWwpH_M
    este o variantă mișto ca video. dar ascultă sound-ul ( background-ul e interesant, dar nu asta e miza : )

    RăspundețiȘtergere
  4. pff dacă e aiurea commentul de mai sus îmi cer scuze :-s

    RăspundețiȘtergere
  5. o să mă pup cu david bowie și o să dansez după ca peaches

    RăspundețiȘtergere
  6. mdap.
    o sa fac dragoste pe un balcon undeva în praga cu winona ryder, apoi o să stau cu picioarele pe pereti citind doctrine religioase aficane

    RăspundețiȘtergere