joi, 21 ianuarie 2010

mdap

downladez sherlock holmes. îmi place tipul ce îl joacă şi cred că îl prinde rolul (plus regizorul ce pare să îşi fi revenit după ani buni cu o proastă ca madona, care cred că se oftică în draci că nu a prins nici un film bun unde să o distribuie cât erau cuplaţi şi omul îşi făcea programare ptr sex. so stupid woman, so stupid love, just bad stories).
îmi merge f prost la descărcare şi, la propriu, câteva clipe m-am gândit serios să mă fut în toate şi să plec să cerşesc în hawai.
dacă e ceva de capul lui şi reuşesc să îl văd (ceea ce va fi dificil lângă ea, dacă nu mă loveşte cumva iar vreo depresie, caz în care devine dificil ptr ea), vi-l povestesc şi vouă. dacă nu reuşesc să îl văd sau nu îmi place nu vă mai povestesc nimic. pe cine interesează se poate uita şi singur şi să producă păreri personale, nu să le împrumute aiurea de pe blogul ăsta (chiar dacă cel mai probabil sunt mai bune decât ale lui :p).
de fapt, oricum nu o să vă povestesc nimic. mai bine scriu ideile la care mă tot chinui despre budhism şi fizică cuantică, dar cred că nici astea oricum nu vă vor interesa (le voi scrie ptr mine şi nu o să vi le spun niciodată). aşa că mai bine lucrez la volumul de poezie pe care nu l-am publicat, deşi aş fi putut de vreo 3 ori, dar am fost bou şi am aşteptat ca cei pe care îi iubeam şi erau lângă mine să mă ajute să fac asta.

aşa că, dacă tot nu vă interesează, hai pa ... iar postul ăsta o să îl colorez în roz. de ce? uite aşa, fix d-aia ...

5 comentarii:

  1. hmmm...cu mine nu-ti merge...mi-ai promis ceva si eu nu uit...termen pana in septembrie sa publici volumul...daca nu ,o sa vezi tu ce patesti..x(

    RăspundețiȘtergere
  2. ya ya. pai parca si tu ai o datorie fata de mine. daca imi amintesc bine era chiar juramant, ceea ce e peste o promisiune :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. aoleu...acum de ce exagerezi...tu faci din tantar armasar?..;))
    eu nu fac juraminte...:P
    dar daca ne tinem cat de cat de ce am "promis"...cred ca e ok ...doar daca termini volumul..:P

    RăspundețiȘtergere
  4. e o varianta mult mai proasta de snatch (se repeta obsesiv si stilul de filmare, si felul in care sunt construite dialogurile). holmes face pe dr house, iar watson pe wilson, si nu ii iese niciunuia bine.
    eu m-am dus pentru combinatia de jude law cu robert downey jr (:D :D :D), da am reusit sa adorm vreo douaj de minute in sala.

    btw, daca le faci roz, arata ca dracu in feed reader.

    enjoy za movie :)

    RăspundețiȘtergere
  5. nicicum, am obiceiul prost uneori de a face din elefant tantar, ceea ce e cred si mai aiurea :p
    plus ca trebuie sa o luam in ordinea promisiunilor :D

    :))) ce rea esti, ioana. ziceam eu bine ca ar tebui sa imi fie frica de tine :p
    ms ptr muzica in seara aia. m-a linistit cumva + ca era ceva nou ptr mine (except stone roses, dar uitasem de ei) :)

    RăspundețiȘtergere